Leiligheter

Grong Hotell administrerer utleie av 4 leiligheter ved Grong Skisenter –
ca. 10 kilometer sør for Grong sentrum.

6-mannsleilighet

Kr 1.450,- pr. døgn*

8-mannsleilighet

Kr 1.650,- pr. døgn*

*) I vinterferieukene (Trøndelag og Nordland) og påskeferien legges kr. 150 til døgnprisen.

Leie inkl. sengetøy/ håndduker og utvask.

Leie forutsetter et opphold over minimum 2 netter.
Døgnleie er ikke mulig.

Innsjekk fra kl. 16.00.
Utsjekk senest kl. 12.00 om ikke annet er avtalt.

Om leilighetene

Leilighetene er av enkel standard og består av kjøkken, soverom, hems (gjelder 8-mannsleilighetene), stue/oppholdsrom og bad.
6-mannsleilighetene består av 2 soverom med hhv. 3 sengeplasser hver.
8-mannsleilighetene består av 1 soverom med dobbeltseng i tillegg til 2 stk. 3-sengsrom på hems.

Leilighetene har gratis WiFi.

Alle leiligheter er utstyrt med sengetøy og håndduker man kan låne uten ekstra kostnad.

Leilighetene ligger rett ved Familieheisen og i samme bygg som Skistua/ Skiutleia.

Ankomst leiligheter

Ta av på E6 mot Bjørgan Skisenter. Fortsett bort til den andre store parkeringsplassen. Leilighetene finner du i samme bygg som Skistua/ Skiutleia - rett ved Familieheisen. Inngang fra sørsida av bygget.

Nøkkel vil stå i inngangsdøra ved ankomst og settes tilbake i døra ved avreise om ikke annet er avtalt.
Leiligheten du skal bo i vil være merket med bestillers etternavn på inngangsdøra.

Innsjekk fra kl. 16.00
Utsjekk senest kl. 12.00 om ikke annet er avtalt.

Leietakers ansvar

Leietaker plikter å behandle utleieenheten, inventar og utstyr i og i tilknytning til enheten på en slik måte at ingen skade og unødvendig slitasje oppstår. Leietaker og deres reisefølge er forpliktet til å overholde husregler og følge bruksanvisninger som finnes på stedet. Leietaker plikter å følge bestemmelser angående røyking og husdyrhold. Overtredelse av dette medfører et gebyr på minimum kr 1500. Leietaker er erstatningspliktig ovenfor utleier for tap og skade som påføres bygning eller inventar. Leietaker forplikter å betale utleier for ekstrakostnad som skyldes leietakers, medreisende eller besøkendes adferd. Før avreise forplikter leietaker å rydde inn- og utvendig og følge de angitte instruksjoner som gjelder ved avreise. Dersom disse ikke følges vil leietaker bli fakturert. Selv om utvask blir gjort av utleier skal leiligheten være ryddet, søppel fjernet og oppvask tatt. Leietaker må også sørge for at leiligheten forlates i forsvarlig låst og skadefri stand. Dersom uhell skulle oppstå, meldes dette omgående.

Mangler ved utleieobjektet

Om leietaker har en alvorlig klage vedrørende sin boenhet ved ankomst, ber vi om at det varsles hotellet omgående – tlf. 743 12 000. Mindre feil og mangler kan vente til dagen etter. Feil som oppstår under oppholdet må også underrettes oss slik at vi har mulighet til å rette opp i dette.

Betaling

Leie av leilighetene betales via faktura i forkant av oppholdet.
Merk: For reservasjoner gjort før 5. januar 2021 gjelder betingelser oppgitt i epost til respektive leietakere.

Avbestilling

Dersom du ønsker å avbestille en reservasjon må dette skje senest 14 dager før ankomstdato. En eventuell avbestilling mottatt etter 14-dagersfristen vil ikke bli refundert.

Avbestilling og/eller endring av bestilling som følge av nasjonale bestemmelser ifb. koronaepidemien kan gjøres uten begrunnelse og bestiller vil få refundert sine innbetalinger til utleier uten fratrekk av noen gebyrer.

Alle refusjoner skjer via Norsk bank og til bestillers bankkonto,  dette på grunn av dokumentasjonskrav. Utleier må, for å kunne gjennomføre slike refusjoner, motta korrekt kontonummer, iban og swift samt annen relevant informasjon.